Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

Ezen az oldalon felsoroljuk a leggyakrabban felmerülő kérdéseket és válaszokat.

Hogy tudok rendelni?

Megrendelése a webáruházban adható le, telefonon nem tudjuk megrendelést elfogadni!

Meddig és hogy tudom a rendelésem módosítani?

Munkanapon 11 óráig leadott rendeléseket tudjuk átadni aznap a futárszolgálatnak. A feladott megrendeléseket már módosítani nem tudjuk. Később érkezett megrendeléseket, a következő munkanap 11 óráig adjuk fel.

Muszáj regisztrálnom, hogy rendelés tudjak leadni?

Nem, már regisztráció nélkül is tudsz vásárolni, viszont nem így nem fogod tudni nyomon követni rendelésedet.

Mikor vannak nyitva?

Cégünk hétfőtől-péntekig 10:00 - 17:00-ig tart nyitva, ez idő alatt kereshettek minket telefonon vagy e-mailben, és az előzőleg megrendelt csomagodat is ekkor veheted át átvételi pontunkon. A nyitvatartási időn kívül érkező e-maileket csak következő munkanap tudjuk figyelembe venni.

Hol található az ügyfélszolgálat, átvételi pont?

Címünk: 1144 Budapest, Remény u. 36. A személyes átvétellel kért termékek csak itt vehetőek át.

Ha az van odaírva, hogy "Raktáron", akkor az Remény utca 36. számon ezt át tudom venni?

Igen, de mindenképpen meg kell rendelni a webáruházunkban a megvásárolni kívánt terméket, mert így gyorsabban át tudod venni, hiszen már az előkészített termékkel várunk, és biztos, mivel nem foglalhatja le más előtted a terméket. A raktár információkat a kiválasztott termék adatlapján láthatod. Személyes átvétel esetén, a gyorsabb ügyintézés érdekében kérlek készítsd elő a megrendelés számát, vagy a számlázási nevet, erre tudunk majd rákeresni.

Hol látom, hogy a termék darabra/párra/szettre stb. értékesítjük?

A termék adatlapján bal oldalon, a kosárba gomb előtt.

A termék összeszerelve kapom?

Nem, a legtöbb termékünk lapra szerelt/dobozolt állapotban kapod, melyet otthon kell összerakni. (öltözőpadok, kapuk, pingpongasztal stb.) Úgy küldjük Neked tovább a termékeket ahogy mi is kapjuk. Természetesen szerelési útmutatót igény esetén tudunk biztosítani.

Kell -e fizetnem házhozszállítási díjat a megrendelt termékekért?

Igen, amennyiben nem személyesen akarod átvenni a terméket. A házhozszállítás költségét kosárba rakás után automatikusan számolja a rendszer. A szállítási költség terjedelem és súly alapján történik kiszámításra, de a személyes átvétel díjtalan.

Ha azt látom hogy kosárba rakás után, hogy a megadott kosárhoz nem rakható szállítási költség?

A kosárba helyezett terméket nem tudja futárszolgálatunk elszállítani, ezért ezekre extra terjedelmes tételekre mindig egyedileg adunk szállítási költséget. Ez nem azt jelenti, hogy a terméket díjtalanul házhoz szállítjuk! Erre egyedileg tudsz e-mail címünkön szállítási költséget kérni.

A futár mikor hozza a terméket?

A futárszolgálat munkaidőben szállít. Nem tudja garantálni, a megjegyzés megadott időpont közötti szállítás (pl. én csak 10-11 között tudom átvenni). Kérjük, hogy olyan címet adjon meg melyen többségében ott tartózkodik pl. munkahely, vagy ahol át tudják venni csomagját. Minden rendeléshez csak egy szállítási cím tartozhat, ezért kérjük ne adjanak meg több címet (pl. a megjegyzés rovatba feltüntetni: én délután háromig itt vagyok, utána erre a címre kérem szállítani). Mi továbbítjuk minden kérésüket a futárszolgálatok felé, de garantálni nem tudjuk, hogy a megadott időpontban kerül kiszállításra.

Milyen fizetési módokkal tudok vásárolni?

Utánvétellel (készpénzes fizetés a futárnak), bankkártyával online, személyes átvétel esetén pedig készpénzben vagy bankkártyával itt a helyszínen.

Szép kártyával tudok fizetni?

Szép kártyát sajnos nem tudunk elfogadni.

Honnan tudhatom meg, hol tart a megrendelésem?

Rendszerünk automatikus e-mail értesítéseket küld a rendelés során megadott e-mail címre, illetve rendelése állapotáról, vagy felhívhatod ügyfélszolgálatunkat nyitva tartási időben. Ha átadtunk a futárszolgálat részére, akkor már csak nálunk tudsz érdeklődni a kiszállítás időpontjáról, mi arra már nem látunk rá.

Már élő rendelésemet módosítanám, hogyan és meddig tudom megtenni?

Amíg átadásra nem kerül a futárszolgálat részére, azaz 11:00 óráig. A módosítást mindig e-mail kérjük elküldeni, a gyorsabb ügyintézés érdekében rendelésszámmal együtt. Ha már átadtuk a futárszolgálat részére, sajnos a rendelés módosítására nincs lehetőség.

Hova küldjek e-mailt az ügyfélszolgálatnak?

Kizárólag az info@s1sport.hu e-mail címre történő megkeresésekre tudunk válaszolni. Az automatikusan kiküldött e-mail-ekre rendelés változás e-mail-re sajnos nem tudunk válaszolni.

Küldtem üzenetet az ügyfélszolgálatnak, mikorra kaphatok választ?

Kollégáink a beérkező leveleket folyamatosan, érkezési sorrendben dolgozzák fel, nyitvatartási időben, azaz 10-17 óra között. Általában 24 órán belül válaszolunk megkeresésedre. Kiemelt időszakokban (pl. karácsony) hosszabb időt is igénybe vehet, de igyekszünk minél előbb válaszolni, szíves türelmedet és megértésedet kérjük.

Meddig vehetem át a megrendelt terméket? Meghosszabbíthatom-e az átvétel idejét?

Felhívjuk figyelmedet, hogy rendelésed átvételéről e-mailben tájékoztatunk, miután összekészítettük csomagodat.

Átvételi pontunkon 5 munkanapig van lehetőséged átvenni a megrendelt terméket/ket, utána automatikusan töröljük. Az átvétel ideje meghosszabbítható, ha ezt 5 nappal belül jelzed nekünk telefonon vagy e-mailben.

Meg lehet valahol tekinteni a termékeket?

Webáruházunk nem rendelkezik bemutatóteremmel/üzlettel, ezért a termékeket csak a weboldalunkon keresztül tudja megtekinteni. Ellenőrzésre átvételkor nyílik lehetőség, ezt kérjük külön jelezd, amennyiben vásárlás előtt meg szeretnéd nézni a terméket.

Mire kell figyelnem egy csomag átvételekor?

A legfontosabb, hogy csomagodat, még átvételkor ellenőrizd, ugyanis annak tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiányt vagy sérülést az átadó és az átvevő, közösen rögzíti a helyszínen, egy jegyzőkönyvben!

Ha bármi hiányzik a csomagból, mielőbb keresd fel ügyfélszolgálatunkat írásban. A gyorsabb ügyintézés érdekében, kérünk, hogy küldd el számunkra a rendelésed azonosítóját, illetve, a hiányzó tétel cikkszámát.

Sérülten kaptam meg a csomagot, milyen lehetőségeim vannak?

A csomag tartalmára vonatkozó reklamációdat kizárólag abban az esetben tudjuk elfogadni, ha a hiány vagy a sérülés ténye a fuvarlevélen kerül rögzítésre. Amennyiben ez megtörtént és a csomagot mégis átvetted, úgy - rendelésed azonosítójával és a sérült/hiányos termék cikkszámával együtt - kérjük, hogy keresd meg ügyfélszolgálatunkat.

Nem kaptam meg a megrendelt csomagot, mi a teendő?

Cégünk minden esetben küld tájékoztatást a csomag állapotáról. Amennyiben azt az információt kaptad, hogy átadtuk a futárszolgálatnak csomagodat és mégsem kaptad meg, mindenképpen vedd fel a futárszolgálattal a kapcsolatot, vagy velünk e-mailben megrendelés számával együtt.

Hiányzik a megrendelésemből egy tétel, mi a teendőm?

Nagyon fontos, hogy a rendelésed átvételekor minden esetben ellenőrizd annak tartalmát, és ha nem a teljes csomagod érkezett, akkor jelezd átvételkor a futárnál vagy átvételi pontunkon azonnal! Ezt követően keresd meg ügyfélszolgálatunkat a info@s1sport.hu e-mail címen. A gyorsabb ügyintézés érdekében, kérünk, hogy küldd el számunkra a rendelésed azonosítóját, illetve, a hiányzó tétel cikkszámát is.

Mégsem tetszik a termék, amit rendeltem, milyen lehetőségeim vannak?

Amennyiben végső fogyasztónak minősülsz (nem cégnévre, kft, bt. közoktatási intézmény, iskola egyéb névre kérted a számlát, hanem mint Kiss Pista), lehetőséged van élni a 14 napos elállási jogoddal, melynek részleteit és menetét az ügyletszabályzatunk alatt olvashatod el. Kérjük, hogy mindenképp tájékozódj ezekről még az ügyintézés előtt!

Vissza akarom küldeni a terméket, mi a teendő?

Ha a termék mégsem nyerte el a tetszésedet és megfelelsz az elállási jog feltételeinek, úgy azt az átvételt követően bármikor jelezheted és visszaküldheted számunkra, de ennek költségét Neked kell állni. Visszaküldés előtt mindenképpen vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, akik írásban fognak tájékoztatni a pontos ügymenetről.

Ha Te küldöd vissza a csomagot, kérjük, hogy minden esetben fizetési kötelezettség nélkül add fel a csomagot, mert utánvéttel nem áll módunkban átvenni.

Elálltam a vásárlástól, mikor kapom vissza a pénzem?

A termék visszaérkezése után 14 napon belül visszatérítjük a vásárló a termék árát és a kiszállítás költségét is, ugye már ahogy jeleztük a visszaküldés/hozás költségét Neked kell állni. A terméket úgy tudjuk vissza venni és a teljes árat visszafizetni, amennyiben az nem sérült/koszos, és minden alkatrésze megvan.

A fentiek kizárólag a gazdasági vagy szakmai tevékenység körén kívül eső célból szerződést kötő vásárlóink (fogyasztó) tekintetében érvényesülnek.

A termékkel garanciális probléma van, így reklamálni szeretnénk mi a teendő?

A reklamációját kérjük küldje el e-mailben cégünk részére, amennyiben lehetőséged van rá már képpel együtt. Ezután ügyfélszolgálati kollégáink fognak tájékoztatni a további teendőről, cseréről stb.

Hibás termék termék esetén az alábbi jogorvoslat várható: elsősorban javítás, másodsorban csere, és amennyiben egyik sem valósítható, ebben az esetben tudjuk csak visszatéríteni a termék árát. 

A reklamációra a jelenlegi jogszabályok szerint lehetőleg 15 napon belül válaszolnunk kell (konkrét időponthoz nincs kötve), de megpróbáljuk természetesen minél előbb választ adni, kérjük legyetek türelmesek.